ZESPÓŁ DO SPRAW PROMOCJI ZDROWIA w Miejskim Przedszkolu i Żłobku "Ekoludki"

 

Koordynator

mgr Anna Konopko

 

Zespół Promocji Zdrowia

mgr Małgorzata Ignatowicz

mgr Dorota Marciszewska

mgr Dorota Brzoznowska

mgr Joanna Ryszkiewicz

mgr Elżbieta Stefanowska

mgr Magda Kosak

mgr Agnieszka Michałowska

mgr Agnieszka Parzych

mgr Marta Piekarska

mgr Renata Ukomska (pielęgniarka)

Małgorzata Solińska (rodzic)

Monika Podlecka (rodzic)

Lucyna Ostrowska (szef Kuchni)

 

  Zadania koordynatora ds. promocji zdrowia w MPiŻ „Ekoludki“

 

1.  Upowszechnianie koncepcji promocji zdrowia i PPZ wśród pracowników (pełno- i niepełnozatrudnionych) oraz rodziców dzieci.

2.  Pozyskiwanie uczestnictwa członków społeczności przedszkola i sojuszników w społeczności lokalnej oraz motywowanie ich do wspólnych działań.

3.  Inicjowanie, organizacja i koordynowanie prac związanych z dokonywaniem diagnozy, planowaniem działań, ich realizacją i ewaluacją wyników.

4.  Kierowanie pracą zespołu promocji zdrowia.

5.  Prowadzenie dokumentacji działań przedszkola w zakresie promocji zdrowia.

6.  Współdziałanie z koordynatorami innych przedszkoli oraz koordynatorem wojewódzkiej/rejonowej sieci SzPZ.

7.   Rozwijanie własnych umiejętności osobistych i społecznych, w tym współdziałania z innymi ludźmi i kierowania wspólnie podjętymi działaniami.

 

Zadania i organizacja pracy zespołu promocji zdrowia

w MPiŻ „Ekoludki“

 

1.  Wspieranie pracy koordynatora i aktywny udział w:

  • przeprowadzaniu diagnozy, planowaniu działań, ich realizacji i ewaluacji wyników,

  • organizacji szkoleń w zakresie promocji zdrowia,

  • prowadzeniu dokumentacji działań w zakresie promocji zdrowia i pracy zespołu.

1.  Zespołowe podejmowanie decyzji.

2.  Ustalenie reguł pracy zespołu i zakresu zadań poszczególnych członków.

3.  Rozwijanie umiejętności osobistych i społecznych członków zespołu.

4.  Organizacja spotkań zespołu:

  • cykliczność spotkań, z zapowiedzianym wcześniej tematem,

  • zaplanowanie spotkań podsumowujących różne etapy pracy,

  • spotkania otwarte – „każdy mile widziany”,

  • praca metodą warsztatową, z aktywnym zaangażowaniem wszystkich uczestników.